Servis zariadenia POŠTOU alebo KURIÉROM

Nemôžete k nám prísť osobne? Pošlite nám svoje poškodené zariadenie poštou, alebo využite nášho kuriéra, ktorý zariadenie vyzdvihne priamo u Vás doma (cena za službu je 5€ s DPH). Keď ho opravíme, vrátime Vám ho kuriérom zdarma.

1. Vypísanie sprievodného listu

Ako prvý krok je potrebné vypísať sprievodný list, ktorý si môžete stiahnuť nižšie. Správne vypísaný list je potrebné odoslať spolu so zariadením.

2. Zabalenie a odoslanie zariadenia

Vypísaný sprievodný list spolu so zariadením dôkladne zabaľte. Nedostatočné zabalenie môže počas prepravy spôsobiť ďalšie poškodenia. Balík odošlite na adresu prevádzky:

DrPhone, s. r. o.

Malá 2945/2B

022 01 Čadca

3. Servis Vášho zariadenia

Keď k nám dorazí Vaše zariadenie, okamžite Vás budeme informovať o priebehu opravy.

Ak potrebujete diagnostiku problému, po jej vykonaní Vám zavoláme a dohodneme sa na sume za servis.

Opravené zariadenie Vám odošleme kuriérom zdarma.

4. Doručenie zariadenia k Vám

Po ukončení opráv Vaše zariadenie dôkladne zabalíme a dohodneme sa na termíne jeho odoslania k Vám domov.

Dohodnutú sumu za servis uhradíte kuriérovi pri prevzatí zariadenia.

Na servis sa vzťahuje 3 - mesačná záručná doba a na náhradný diel 24 - mesačná záručná doba.

Cenník služieb pre servis cez kuriéra (pri oprave zariadenia diagnostika nebude účtovaná):

- diagnostika smartphone: 10€ s DPH

diagnostika notebook: 15€ s DPH