Servis zariadenia poštou

Nemôžete k nám prísť osobne? Pošlite nám svoje poškodené zariadenie poštou, a o všetko ostatné sa postaráme my. Zariadenie prevezmeme, po diagnostike Vám zavoláme a ak opravu schválite, zariadenie opravíme a pošleme späť až k Vám domov.

1. Vypísanie sprievodného listu

Ako prvý krok je potrebné vypísať sprievodný list, ktorý si môžete stiahnuť nižšie. Správne vypísaný list je potrebné odoslať spolu so zariadením.

Writing

2. Zabalenie a odoslanie zariadenia

Vypísaný sprievodný list spolu so zariadením dôkladne zabaľte. Nedostatočné zabalenie môže počas prepravy spôsobiť ďalšie poškodenia. Balík odošlite na adresu prevádzky:

DrPhone, s. r. o.
Malá 2945/2B
022 01 Čadca

dovoz

3. Servis Vášho zariadenia

Keď k nám dorazí Vaše zariadenie, okamžite Vás budeme informovať o priebehu opravy.

Ak potrebujete diagnostiku problému, po jej vykonaní Vám zavoláme a dohodneme sa na sume za servis.

Opravené zariadenie Vám odošleme kuriérom zdarma.

oprava

4. Doručenie zariadenia k Vám

Po ukončení opráv Vaše zariadenie dôkladne zabalíme a dohodneme sa na termíne jeho odoslania k Vám domov.

Dohodnutú sumu za servis uhradíte kuriérovi pri prevzatí zariadenia.

Na servis sa vzťahuje 3 – mesačná záručná doba a na náhradný diel 24 – mesačná záručná doba.

dorucenie

Nejaké nejasnosti?