Servis zariadenia poštou

Nemôžete k nám prísť osobne? Pošlite nám svoje poškodené zariadenie poštou, a o všetko ostatné sa postaráme my. Zariadenie prevezmeme, po diagnostike Vám zavoláme a ak opravu schválite, zariadenie opravíme a pošleme bezplatne späť k Vám domov.

Ako na to?

1. Vyplnenie objednávky

Ako prvý krok je potrebné vypísať objednávku servisu poštou, ktorú nájdete nižšie. Po jej odoslaní Vám príde na mail potvrdenie a v prílohe nájdete sprievodný list, ktorý je potrebné vytlačiť, podpísať a poslať spolu so zariadením.

Writing

2. Zabalenie a odoslanie zariadenia

Sprievodný list spolu so zariadením dôkladne zabaľte. Nedostatočné zabalenie môže počas prepravy spôsobiť ďalšie poškodenia. Balík odošlite na adresu prevádzky:

DrPhone, s. r. o.
Malá 2945/2B
022 01 Čadca

dovoz

3. Servis Vášho zariadenia

Keď k nám dorazí Vaše zariadenie, urobíme diagnostiku, určíme cenu a čas opravy a budeme Vás kontaktovať. Keď nám opravu schválite, okamžite sa pustíme do servisu, aby bolo Vaše zariadenie čo najskôr opäť u Vás.

oprava

4. Doručenie zariadenia k Vám

Po ukončení opravy Vaše zariadenie dôkladne zabalíme a odošleme ho kuriérom až k Vám domov.

Dohodnutú sumu za servis uhradíte kuriérovi pri prevzatí zariadenia.

Na servis sa vzťahuje 3 – mesačná záručná doba a na náhradné diely 24 – mesačná záručná doba.

dorucenie

Objednávka servisu poštou

1. Informácie o Vás





2. Informácie o Vašom zariadení




Nejaké nejasnosti?